Kirjoitettu 1.12.2019

Uutisia

Uutisia Tuusniemen kunta täyttää 2020 150 vuotta, minutkin hyväksyttiin tähän arvovaltaiseen juhlatoimikuntaan, ensimmäinen kokous oli 22.10 jossa lähinnä sovittiin että juhla pidetään ja varsin pienellä budjetilla sekä muut asiat juhla logon suunnittelu annnetaan oppilastyönä tehtäväksi pidin sitä hyvänäideana.Seuraavana “asialistalla” oli juhlapuhujan valitseminen ajattelin heti ensimmäisenä kun Tuusniemi siaitsee kahden yliopiston keskeiselläpaikalla niin ehdotin Itäsuomen yliopistolta erittäin arvovaltaista henkilöä mutta totesin että toimikunnan jäsenet ” halvaantui ” hetkellisesti tilanne laukesi kun eräs toimikunnan jäsen ehdotti juhlapuhujaksi Seppo Kääriäistä no hänhän sai ruhtinaallisen kannatuksen, en epäile etteikö Kääriäinen olis hyväpuhuja mutta valinta jotenkin vaikuttaa polittiselta vai mitämieltä PS kenttäväki on.Sillä ihmistuntemuksella mikä minulla on niin voin sanoa että juhlapuhuja oli jo sovittu etukäteen Niinkuin tiedätte niin hallituksen, valtuuston lautakuntien kokoukset on julkisia sempävuoksi ajattelin tiedottaa meidän kenttää tässä asiassa.Terveisin Tuusniemen Perussuomalaiset pj Tenho Holopainen 0400 677305

Kirjoitettu 7.11.2019

Tiedoksi !

Tuusniemen PS hallituksen kokouksen päätös 4.11.2019,päätetiin erota ns.Isosta ryhmästä (kesk.kok.perusuomalaiset.).Tästä alkaen jatkamme omana valtuustoryhmänä ja pyrimme vaikuttamaan Tuusniemen kunnan,asukkaiden etujen valvojana.Teemme yhteityötä kaikkien ryhmittyimen kanssa kun arvopohjat kohtaa. Terveisin pj.Tenho Holopainen,puh.0400 677305

Kirjoitettu 22.4.2019

Eduskuntavaali 2019

Menestys oli erittäin hyvä, seuraavat ehdokkaat pääsivät eduskuntaan Minna Reijonen, Sanna Antikainen ja Jussi Wihonen . Onnittelut heille !

Kirjoitettu 17.3.2019

Katso Savo-Karjala eduskuntavaaliehdokkaat TÄSTÄ

Kirjoitettu 15.11.2013

Ajankohtainen asia 1

Ajankohtaisilla asioilla voidaan nostaa esille esimerkiksi tietoa muutoksista hallituksessa, uusista poliittisista voitoista tai muista vastaavista asioista, jotka ovat tapahtuneet äskettäin tai tapahtuvat aivan pian. Etusivulla näkyy kerralla kaksi ajankohtaista asiaa julkaisujärjestyksessä.

Etusivun asettelut vaativat toimiakseen, että sivustolla on kerrottavanaan vähintään kaksi ajankohtaista asiaa. Näitä kannattaa siis olla. Mahdollisuutta vanhempien ajankohtaisten asioiden arkiston selaamiseen ei toistaiseksi ole, mutta sellainen on mahdollisesti tulossa.

Kirjoitettu 15.11.2013

Ajankohtainen asia 2

Tässä on ajankohtainen asia, jonka johdanto erotettu erota ote-työkalulla. (lisää…)